.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصالحه 82 درصدی پرونده های ارجاعی در دوایر مددکاری کلانتری های بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از مصالحه 82 درصدی پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ سید محسن جعفری افزود: دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های شهرستان بابل در راستای ارائه خدمات مددکاری و مشاوره ای طی سال گذشته به بیش از یک هزار و 159 شهروند خدمات مشاوره ای ارائه کردند.

 

وی گفت: ارائه خدمات مشاوره روانشناختی، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تحصیلی، مشاوره حقوقی و انتظامی بصورت رایگان، حضوری و تلفنی از جمله خدمات این دوایر طی سال گذشته بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: از مجموع پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های این شهرستان که اغلب پیرامون اختلافات خانوادگی بوده بیش از 82 % از این پرونده ها با ارائه خدمات مشاوره ای و مددکاری منجر به صلح و سازش شد.

سرهنگ جعفری همچنین به اقدامات فرهنگی واجتماعی پلیس طی سال گذشته در سطح شهرستان بابل اشاره کرد و گفت: تهیه و تولید بروشورهای آموزش همگانی، پخش تیزر آموزشی به صورت روانه از پنج دستگاه تلویزیون شهری، برگزاری 247 واحد نمایشگاهی تخصصی و پیوستی در ادارات، دانشگاهها، مدارس، مساجد از جمله این فعالیت ها بوده است.

وی همچنین به اهداء 187 قواره چادر به بانوان محجبه در راستای ترویج فرهنگ حجاب، برگزاری یک هزار و 221 جلسه آموزش همگانی با موضوع پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از طلاق، عفاف و حجاب، پیشگیری از سرقت و کلاهبرداری، مراقبت از فرزندان در فضای مجازی اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به نقش مهم اطلاع رسانی و آموزش همگانی در پیشگیری اجتماعی از جرایم بر توسعه این فعالیت ها در سال جدید تاکید کرد و افزود: جلب مشارکت پذیری آحاد جامعه در راستای کاهش و پیشگیری از جرائم از اهداف مهم این فرماندهی است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.